Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

28 Mei 2009

Home » » الحمد لله

الحمد لله


Subhanallah..Ana betol2 tak sangka..rupenye ana betul2 sudah berada di bwh payung uiam/iium.Ana b'syukur sangat walaupun dalam hati masih sedih meninggalkan anak murid dan tempat keje ana.Namun,sebagai manusia.Perjuangan harus diteruskan.JIHAD!!!

Pada pagi tanggal 24 Mei 2009..Jam 2.10 ptg,ana tiba di pusat asasi UIAM,PJ. MasyaAllah..ramai beb..tp ana pasti,kalo di universiti pasti lebih ramai dari ape yang ana lihat. Memang ari first tu sedih la..coz bnyk problem..Ish3..ari first da bermasalah..Sape tak sedih.. Barang banyak giler..Ana rupenye hanya register di PJ dan orientasi di sini.Dan Jumaat nanti ana and sume student program bhgn art akn bertolak ke Nilai.Di sana lah kampus kami yang sebenar..Kirenye setakat menumpang je la tu..Huhu..

Ana tak pasti camne Nilai Campus Uiam tu..Huhu..

Kita tunggu dan lihat..Time tu br leh kata best atau tak..Yang penting time EPT n APT Isnin ari tu,ana tak dapat jwb..bkn tak dpt tp tak sempurna la..Ner tak nye..ngantok giler..Kertas pun ana tak pasti nampak ke tak..huhu..nampak2..tapi baca cam tak reti da..cam dak tak tau papr..huhu..Dahsyat2..level bape la ana ni nanti ek..

Apa2 pun,ni baru permulaan..

Ilalliqo'

0 kata penuh gaya:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP