Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

13 Ogos 2009

Home » » سبحان الله

سبحان الله

Ya Rabbi subhanallah..sayup rasenye hati bila membaca artikel dari blog2 membe.. Betapa kuatnya iman mereka meneruskan perjuangan dalam kehidupan kita yang kini penuh cabaran dan dugaan..Ana terasa diri ana terlalu jauh terperosok.Betapa diri ini sedar bahawa ajal maut tak siapa yang tahu.Cepat atau lambat semua di genggamanNya.
Sungguh..ana sering berpesan kepada teman-teman ana. Jagalah kesihatan.
Allah telah kurniakan kita nikmat untuk hidup, sudah memadai..Kita sahaja yang perlu melaksanakan tanggungjawab dengan sempurna ataupun tidak.
Bila disebut nikmat sihat, sungguh.ana benar-benar bersyukur kerana masih diberi kesempatan untuk meneruskan hidup walaupun mungkin untuk seketika. Teman-teman..Jagalah kesihatan sebaiknya.Jangan kita cari penyakit untuk tubuh yang telah Allah amanahkan.Mostly, bila dah ada satu penyakit, tak mustahil ia akan makin menjadi dan mungkin juga bertambah kepada yang lain.Nauzubillah..Tapi kalo dah ditentukan, nak wat cmne..Dah memang itu ujian untuk kita.Ana bersyukur kerana masih lagi ada insan yang menjadi tulang belakang ana.Buat mak dan abah, sungguh anakmu ini bersyukur mempunyai ibu bapa yang benar2 prihatin.Kerana anakmu ini, kalian terpaksa menolak tepi belanja yang tidak penting.Terpaksa berkorban masa dan tenaga.Terima kasih walaupun kurang nilai jika hendak dibandingkan pengorbanan kalian.Terima kasih teramat sangat.Moga kalian berada di kalangan orang2 yang mendapat keredhoanNya.Amiinn..

1 kata penuh gaya:

[ sYeKhuL IsLaM ] 16 Ogos 2009 pada 7:44 PTG  

2 nikmat yg sering d lpekan oleh manusia, iaitu nikmat kesihatn dan mase lapang..
same2 amik manfaat..^.~

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP