Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

17 Januari 2010

Home » , » Aktiviti Lagi..

Aktiviti Lagi..

Syukur ke hadrat Allah s.w.t. kerana kita masih lagi diberi peluang untuk bernafas dan terus menjalankan tanggungjawab yang masih belum selesai di muka bumi ini.Amin, amin, amin.. Actually, ni post yg dah lama tertaip tapi terlupe nak post,,huhu..Aasiiff Jiddan..Toyyib. 16 Januari yang lalu telah berlangsungnya satu majlis yang diberi nama Arabic Grammar Workshop di bawah anjuran Quranic Language Department dan kerjasama Language Enhancement Programme. Bengkel ini bermula dari:
8.00 am : Sesi pendaftaran
8.30 am : Ketibaan VIP.
Ucapan Perasmian dr Dr. Madihah Kama.
9.00 am : Workshop bermula.1st session - Speaker : Ustaz Azlan Shaiful Baharom
11.30am : Grouping.
12.15pm : Majlis penyampaian cenderamata.
12.30pm : Lunch time.
2.00 pm : 2nd session - Speaker : Ustaz Nur Khamimi.
4.00 pm : Majlis penyampaian cenderamata.
4.15 pm : Majlis berakhir.
Ni yang secara rawak sahaja. Tak berapa teliti lg. Walaubagaimanapun, kami barisan commitee pulang dalam lebih kurang 5petang.Maaf sangat2 sebab saya tak dapat sediakan hatta sekeping gambar sekalipun sepanjang majlis tu berjalan disebabkan beberapa masalah teknikal.
Walau bagaimanapun, pada pukul 6.30 petang, sebahagian pelajar UIA Nilai telah menyertai Konsert Amal Nazrey Johani Tour De Tahfiz di Kolej Universiti Islam Selangor. Tujuan konsert ini adalah sebagai sumbangan kepada pembinaan Kompleks AlTahfiz Bayu Shahadah, Ranau, Sabah itu nanti.Click Me~ Sebagaimana kita tau mengenai pendidikan Agama Islam di sana tersangat kurang. Dengan pembinaan Tahfiz ini nanti mampu melahirkan generasi yang bisa menaikkan martabat dan menjadi perisai Islam. Diawal program kami disajikan dengan 10 persembahan dari artis2 nasyid seperti All One, As saufi, Algebra, Hijjaz, Saujana, Suhaimi Saad, Nice, Nahwan Nur, Devotees, dan Nazrey Johani sendiri.


Kemudian kami disajikan dengan Video Lakaran Bangunan Kompleks Bayu Shahadah itu. Sama2 kita doakan kejayaan niat murni beliau.Click Me~
Kepada yang sudi untuk memberi sumbangan:
Bank Islam : 12038010098575
Alhamdulillah..cukup sampai di sini sahaja.Salam muhibbahClick Me

0 kata penuh gaya:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP