Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

17 September 2010

Home » , » Raya Sakan!!

Raya Sakan!!

Salam Aidilfitri semua.Rasanya baru hari ni dapat duduk rumah.Mana taknya, Rabu (8 Sept 2010) sehingga raya pertama (10 Sept 2010) berada di Gua Musang, Kelantan.Kemudian, terus ke Pasir Putih semalaman dan bertolak ke Pasir Mas.Sempat ke Kubur Lubuk Tapah dan Kubur Binjai.Sempat ke kebun Tok Ayah.Pusing-pusing Kota Bharu, Kuala Krai, dan pulang semula ke Gua Musang pada hari Ahad (12 Sept 2010).Then, Isnin (13 Sept 2010) pulang ke Klang.Kitorang sampai 'around' pukul 10malam [tak ingat sebenarnya :)]. Esok paginya, Selasa (14 Sept 2010) lebih kurang jam 8pagi, abah hantar ke KTM Klang dan bermulalah perjalanan saya ke Tanjung Malim.Then, setelah tiba (11.45pagi) saya terus bergerak ke sekolah lama (Sekolah Agama Menengah Sungai Selisek) dengan menaiki teksi atas urusan penting. Dah alang-alang berada di tempat lama.Apa lagi, beraya la kami. Konvoi 3 buah kereta.Fuh, best! Tapi tu rasanya baru berapa percent daripada total rumah-rumah kawan yang ada di sana.Tinggal di rumah Achik bersama Inani Idris yang berada di Kampung Soeharto dari hari Selasa (14 Sept 2010) tu sehingga pagi Khamis (16Sept 2010).Mengikut plan asal, sepatutnya saya pulang ke Klang pada pagi Rabu (15Sept 2010).Tetapi terpaksa diubah memandangkan kami ingin bertemu dengan insan istimewa [bukan OKU :)].Insan istimewa tu tak lain tak bukan Muhammad Izzat Mustafid.haha.Takdela istimewa apa pun.Sebab dia dah nak pergi Mesir Sabtu ni.So, kena la jumpa buat kali terakhir kan. Sorry Ijat.Tak dapat nak hantar hang kat airport la.
Hah, lepas tu saya tak pulang ke rumah lagi pagi Khamis tu, malah terus pulang ke kampung.Baraan dengan ahli keluarga yang lain.Petang pulak rushing ke rumah sebab malam ada tetamu nak datang.Siapa lagi kalau bukan kawan-kawan sekolah rendahku. [Fakeh, Fikri, Syafiq, Fatehah, Sakinah].Best giler arh dapat jumpa diorang ni.Almaklumlah, reunion kami yang berlangsung pada 8hb Sept 2010 baru-baru ni, saya tak dapat join memandangkan sudah selamat tiba di Gua Musang. =)
Bawah ni saya sertakan beberapa keping gambar semasa konvoi pada hari Selasa baru ni.





















p/s: Hmm..tengah fikir, bila nak study ni? Isnin dah start exam.adeh~

6 kata penuh gaya:

Unknown 18 September 2010 pada 6:09 PTG  

huhu..raye2...raye da abes..bwu nk mnx det aye dah ckp xde..ngee~ akk pkai purdah ye..huhu..btw..gudluck exam..stadi elok2..haha.. ^_^

Cahayamylife 18 September 2010 pada 9:33 PTG  

@AnWaRnAiM
haha..akak kan paham naim.lalala.
orait.thanks yeah!

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP