Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

14 April 2011

Home » , , , , » Jadual Pameran Terkumpul 2011[PC/Books/Choc/Wed]

Jadual Pameran Terkumpul 2011[PC/Books/Choc/Wed]

So, what's going on here darls? We are going on exhibitions. Best giler kot. Asyik gi pameran je aku nih. Bila ntah nak dipamer. haha. Ok2, kita bermula pada minggu ini ya.

15-17 April 2011
KLCC
[Conference Hall 1-3
Banquet Hall
Ballroom
Exhibition Hall 1&2
Exhibition Hall 3
Exhibition Hall 4&5]

Pandai-pandaila korang cari. Aku dulu pergi, pusing-pusing satu KLCC tu.wahaha. Pening2.

Malaysia Career and Training Fair 2011/ Post Graduate Education Fair
15-17 April 2011
Mid Valley Megamall [Halls 1,2,3, Hall 3 Foyer and Atrium]
(aku tak jumpa lagi banner dia. Nanti aku update kalau jumpa. :D)


Kuala Lumpur International Book Fair 2011
22 April-1 Mei 2011
Tun Razak Hall 2, PWTC, KL.


Pameran Pengantin 2011 (19th Edition)
6-8 Mei 2011
Budget Edition@ Selayang Mall
10pagi-10malam
Ni siapa-siapa yang memang nak bajet betul, sangat dialu-alukan.
Anjuran:Urban Vibe


Details dah ada kat banner la. Baca sendiri la. Klik untuk tumbesaran.hee~

Aku rasa ni je dulu kot. Banyak bebenor nak updatenya ha..

0 kata penuh gaya:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP