Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

27 November 2010

Home » , » Pameran Pengantin 1Malaysia 2010 [PWTC]-Puas hati!

Pameran Pengantin 1Malaysia 2010 [PWTC]-Puas hati!

Alhamdulillah dah pergi dan balik dengan selamat. Sayangnya kami pergi tadi takde persembahan lagi. Sahabat yang teman cahaya tadi sepanjang perjalanan malu dan segan.Tak percaya katanya sebab teman cahaya pergi pameran pengantin. Sampaikan ada promoter tu nak bagi pamplet, die ke tepi dan menunjukkan cahaya yang nak kahwin. Kasihan beliau.wahaha~ Apa2 pun alhamdulillah puas hati. Punya banyak pamplet yang cahaya amik.Mujur die bagi beg. Cuma asyik terfikir2 akan offer kad kahwin tadi. Harga kad yang bermula dari RM0.69 dengan pembelian 1000keping kad mampu peroleh bunting 2pcs 2x5 dan love box/V Bag 1000pcs. Deposit cuma RM50.00. Dan pembelian tu boleh disimpan sampai bila2.Meaning kalau kahwin 3tahun lagi pun boleh pakai harga offer tu.Asalkan resit simpan la.Cahaya nak buat decision time tu tak boleh. Sebab cahaya plan nak buat sendiri je. Aduih, rasa macam esok nak gi jugak. Kalau bukan untuk kegunaan cahaya pun masih boleh digunakan untuk orang lain kan. Hurm..tadi kononnya nak fikir dulu, dah balik kira2 semula alorh..murahnya. Hurm..ada sape2 nak pegi tak esok? Boleh tempahkan?.Huu~
Macam-macam lagi ada kat sana. Memang murah. Ada SPA yang khas untuk muslimah tau. So, tak perlu khuatir dengan non-muslim.
Oh ye, untuk agenda esok. Pukul 11 bermula sesi Demonstrasi Karikatur, Andaman dan Ceramah Kursus Perkahwinan dari JAKIM sehingga jam 2 petang. Majlis Perasmian oleh YB Dato' Seri Utama Dr Rais Yatim akan bermula pada jam 3 petang. Semula b2b sekalian dijemput hadir. Hah, yang ni jadi WP/OP macam cahaya pun boleh la survey2.wahaha~ [berangan!] Ada cabutan bertuah tau.
Mari memeriahkan lagi program ini.
[Ini adalah entry dari blog kahwin cahaya.Just copy.TQ]

2 kata penuh gaya:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP