 |
| pandaikan koala tu posing |
Mesti anda semua pelik kenapa tetiba je cahaya update pasal hadiah dari Aussie itu. Tidak lain tidak bukan mestilah ada kene mengena dengan blogger en.
Apa? Bukan hadiah GA cahayamylife tau. Takde rupa coklat langsung. Hadiah ni cahaya dapat sebagai saguhati menyertai GA
Lizahanum.Kak Liza ni baru balik bercuti ke Aussie atas urusan kerja juga tu. Pemenang hadiah utama dan yang lain2 nampak gah tau. Yang atas ni cuma saguhati je. Tapi kira orait r tu. Balik2 rumah je tadi ada tiga bungkus kiriman dari seluruh tanah air. haha~ Member den cakap, konpem ada koala. Tengok2 betul beb. Thanks kak Liza. Teringat lak Air Asia tengah buat promotion ke New Zealand. Hadiah kat atas ni satu bungkus je. Cahaya akan post lagi malam ni mengenai Hadiah GA cahayamylife pulak.
read more "Hadiah dari Australia"