Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

28 Februari 2011

Home » » Coklat Lagi!

Coklat Lagi!


Pastinya anda bosan melihatkan atau membaca entri di blog ini mengenai coklat. Asyik2 coklat je. :D Nak buat macam mana. Itu yang terbaru.huhu. Alhamdulillah minggu ni saya dapat hasilkan 35 kotak yang berisi 2 paraline. Bermakna 70biji paraline. 50biji dihantar ke Uitm Jengka dan 20 biji lagi ke Sekolah Agama Menengah yang terletak di hulu negeri. Moga berkat cuti ni. huhu. Dah mula tanam anggur dah ni. Tak jumpa lagi kerja yang perlukan saya. haha. Bukan saya yang perlukan kerja tu. hee~ Tapi kalau ada yang nak offer saya kerja boleh la juga. :D Mak pun dah pening kepala dah. haha. Ok lah, itu sahaja entri ringkas dari saya.
Have A Nice Day!!

0 kata penuh gaya:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP