Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

21 September 2010

Home » » Facebook [Aku Pengguna]

Facebook [Aku Pengguna]

[gambar hiasan]
Assalamualaikum sekalian umat.chewah, setakat berapa kerat pembaca je ni.Tapi kalau disebar-sebar ilmu, berganda jugak.kan?kan?kan? Esok nak exam nih.Paper killer gak tu.sempat lagi update. Ala, takut terlupa pasal bende nih.
Tetibe tadi aku terserempak dengan blog Merapu Aje. [camne gayanya terserempak tu ye?] Entri pasal Dosa 24 Jam di Facebook. Hmm.memule tengok tu macam dah agak je apa yang dia nak keluarkan [GAMBAR]. Memang dah boleh baca dah. Ni gambar pempuan ye.Pasai tu dosa saja. Kan lagi elok perempuan ni dok diam ja. Yang payahnya orang lelaki ni. Dapat dosa. Yang menunjuknya tu lagi bertambah dosa.
Melalui apa yang aku tengok kat video ni, tang delete tu. Hangpa toksah pikir panjang lagi dah. Delete ja.
Kalo gambar dah cantik tutup aurat pun, tapi ada yang dok puji, jangan nak simpan-simpan lagi ye. Delete je kat situ. Simpan sendiri sudah. Somi [suami] hangpa nak tengok sendiri tu. Depa tak kasinya nunjuk2 kat laki lain nih. Kalo ada la suami yang tak kisah si isteri ni buat dosa depan mata, esh, dayus tu kan.[ye ke?]. Tak payah nak harap pujian orang dah la. Takde maknanya. Hah, aku tabik Kak Ili sebab dia takkan letak gambar dia sebab dia kesian kat laki2 yang tengok tu.Tambah dosa tak semena-mena.
Takpala kalau benda dah lepas, sekurang-kurangnya anda berubah! [Chewah]
Rasanya ni je la yang nak kongsi hari ni. Maaf yer. [Hah, jangan nak kutuk aku!- warning nih]
K, nak sambung study.Daa~







6 kata penuh gaya:

can ili be akmal? 23 September 2010 9:41 PG  

tapi kak telah letak gmbr kak masa kecik..huhu.

nah kak da laksanakan tag raya mu.jemput lawat blog http://canilibeakmal.blogspot.com/2010/09/kelakaraya-2010-part-one-dan-tag-raya.html

dianafisa81 2 Oktober 2010 4:32 PTG  

dah check dah...yg org lain upload tatau la...

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP