Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

24 Ogos 2009

Home » » Alhamdulillah

Alhamdulillah

Ia satu nikmat wat diri ku..
huhu..
pe eh?? ntah..
Takde la..tadi gi klinik..amik ubat, sebab semalam ubatnye tertinggal kat umah..
Camne ntah leh lupe..Selalu ingat saje..
Da gi klinik tadi, rase cam sonok sangat..Ana leh pose cam bese..
Best pe..takkan nak ganti sebulan tu kan..
Dan ini bermakna, kesihatanku sudah mula beransur baik..
Tapi, pape pun,kene jaga gak la makan tu..
Takut pengsan lak dalam kelas..huhu..Kalo dorang tak nak angkat takpe..Tapi, kebanyakannya rajin sesangat..Eh, tapi tak penah pengsan lagi tau..tak penah dari dulu..Nauzubillahiminzaalik..
Wat teman2 yang sentiasa amik berat tu terima kasih..Pengorbanan korang tu de hasilnye gak akhirnye..kan3..hehe..
Alhamdulillah..kupanjatkan setinggi2 kesyukuran atas nikmat yang telah Engkau kurniakan wat diriku

0 kata penuh gaya:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP