Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

22 Ogos 2009

Home » » سبحان الله والحمد لله ولا اله إلا الله والله أكبر

سبحان الله والحمد لله ولا اله إلا الله والله أكبر

Alhamdulillah..ana masih sempat berada di bulan Ramadhan.Bulan yang penuh keberkatan. MasyaAllah..ari tu, memang ana tak sedar rupenye lagi beberapa hari je nk msk bulan Ramadhan..Tak bape nk terasa sgt la..sbb dulu zaman skola, dok hostel..bila da nak masuk bulan Ramadhan, mesti warden bg cuti blk kampung..Kalo tak bagi, sume sibuk rayu, konon nk buka sama2 ngan family..konpem la dapat..sbb tu zaman skola terasa je bulan pose nk dekat..huhu..

Sejak masuk cfs iium tu, sume bende susah nk ingt..huhu..Almaklum la, baru lg berada suasana cm tu..( erm..baru ke??huhu ) Hmm..semalam ana tgk tv9..umat islam solat terawih kat mekah tu..fuh..bestnye la ade chance gi sane.puasa dan solat terawih kat sane..hmm..sebak gak bile ana tgk tu..seronoknye la sape yang dapat peluang camtu..
Moga kita tergolong antara orang-orang yang beriman dan diberi kesempatan untuk menjejakkan kaki di sana.Amiin..Sempena Ramadhan yang mubarak ni, semoga kita semua berada dalam keredhoanNya dan sama-sama lah kita meng'improve', berubah kepada yang lebih baik.Tapi, biar perlahan-lahan..Kalau drastik sangat, ana risau lak tak lama..Tak istiqomah. Takut-takut kembali kepada sifat yang lama..

0 kata penuh gaya:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP