Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

24 Ogos 2009

Home » » sekarang ni sape yang jelez

sekarang ni sape yang jelez

waduh..ana rase cam jeles je bile:
  • tgk orang bawak or minum air fresh orange..sebab tu favourite ana..
  • air tembikai susu pun sama..
  • bile tgk ayam sambal, waduh..memang jeles r..
  • pe lagi nk masak bende tu..da la tu yang best nak masak..
  • kalo masak kicap pun kene buang satu bahan..
  • orang sibuk berlari, ana kene berjalan je..
( takpe2..sementara je tu..da baik nanti, siap la )
  • ana just leh dengar orang gi Mekah..hmm..takde chance lagi nk gi sane..nak wat cmne kan..sabar dulu.. skang ni perancangan dah mule berubah..Kene atur strategi sebaik2nye.
  • Kawan2 sume da nak sampai masa..tarikh kawen ana da berubah..huhu..lega..takut gak makbul doa abah..
Apa2 pun ana masih bersyukur diberi kesempatan untuk bernafas.Hmm..berpisah semalam pun de rase sedih..harap2 mereka selamat pulang.. Wat sahabat yang dah nak berangkat atau pun diangkat ke tanah suci tu, moga selamat lah di dalam perjalanan. Semoga peroleh yang mabrur.. Ana terasa nak gi gak tapi qada dan qadar dah ditentukan..ade rezeki lebih, sampai gak ke sana.. Tunggu je la..wassalam

0 kata penuh gaya:

Catat Komen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP