Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

05 Julai 2010

Home » » Award kedua untuk follower -ILI-

Award kedua untuk follower -ILI-

Assalamualaikum wbt.ApAkabo?sihat2 la yer hendaknya.
Malam ni cik cahaya nak menjawab tag dan menerima award dari Ili.Actually dah penah dapat. Tapi semua tu tak penting.Yang pentingnya jawapan2 tu.Kan?kan? hee~

Soalan2nye:

Write 5 interesting facts about the person who gave you this award

Alamak, cheq tak bape kenai sangat.Kenai pun dari blog jugak.So, setakat gitu2 tu tahu la.
1.Seorang wanita.kenapa menarik? sebab orang panggil dia Akmal.Ala, boleh je Ili ke Akmal ke sebab nama dia Akmaliah.kan?hee~
2.For sure pandai masak.Sebab dia buat bisnes bakery sendiri.
3.Dia antara yang terawal menjadi rakan blogger saya.hee~
4.Bertudung labuh! (dah ada calon? hee~)
5.Dia sangat bagus dalam berazam.(Loikee!)

Jots down 10 interesting facts about yourself and your hobby

Erm..kami rasa angpa tgk sini je la.Hee~

Pick 10 your most deserving receipents and describe them.

Alang2 dah ramai ni~
Tag semua follower boleh? hee~
So, kepada follower yang dah terbaca ni, sila ambil award dan tag yer..

p/s: Terima kasih daun keladi, lain kali bagi lagi yer.hee~

8 kata penuh gaya:

Ahmad Nordinie 5 Julai 2010 10:44 PTG  

Asik buat award je..
tp sy xnak buat..
hihi..
xpe kan?
:p

Norhayati Rostam 5 Julai 2010 11:03 PTG  

penah wat ke?
ala..takde paksaan la..
hee~

can ili be akmal? 5 Julai 2010 11:12 PTG  

huhu sama macam saya tak suka smokers.

yg tak faham ni ar dan agak unik la jumpa orang yg macam ni..

-aku suka coklat tapi aku tak makan.
-aku suka minum teh tapi aku tak minum.adeh..

~~~~hahaha

saya malas guna nama akmaliah tu.ikut la kalo sapa nak panggil ili atau akmal.dlm ic still nama ili akmal.

baru beberapa minggu tetap tudung labuh la.harap sampai mati saya bertudung labuh.calon?jodoh belum mari.mungkin sebab kat luar saya jarang jumpa kawan lelaki kot.jd kawan2 lelaki lupa ada kawan nama ili.haha.malas jumpa dorang.

Norhayati Rostam 5 Julai 2010 11:26 PTG  

unik sebab saya takleh amik makanan tu.berisiko.hee~ -larangan oleh doktor keluarga-
wahaha.
nak calon, boleh je..hee~

NARDtheNERD 5 Julai 2010 11:33 PTG  

hehe~
thanks letak banner i kat blog u...=))

can ili be akmal? 8 Julai 2010 8:05 PG  

amboi.hayati ni broker mencari jodoh ke pe?haha

Norhayati Rostam 8 Julai 2010 10:42 PG  

boleh dikatakan begitu juga la..
wahaha

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP