Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

29 Jun 2010

Home » » Award from ninie@rinie

Award from ninie@rinie




Assalamualaikum wbt.Apa khabar kengkawanku.hee~ (Posting kali ni perlu penggunaan aku & ko selesa untuk sahabat, ninie-maaf didahulukan yer)
Nampak kan award kat atas tu? Saiz medium kawe letak.hee. Hah, award ni aku dapat time aku habis kelas pada 29 Jun 2010 bersamaan hari Selasa. Thanks yer ninie a.k.a Rinie.Actually, memule die blogwalking ke blog cahayamylife ni, die tak pasan pun ni aku.Pastu aku tegur la tanya pasal balik.Baru die pasan itu Hayati.Kawan study circle and kawan kepada kawan dia.haha. Pening~ Biasa gak balik dengan dia dan Amira. Perjalanan dari Nilai ke Klang bukannya dekat sangat tau. (Kalau naik kereta jangan cite! Sejam pun sampai daa..)
Tapi nak sampai rumah dia tu bukan setakat ke Klang je.Kena ke Kuala Selangor.Jauh beb! Itu lah namanya ujian dalam jihad (hebat orang menuntut ilmu ni eh). Ok2, teruskan dengan soalan2 bagi award ini.
Write 5 interesting facts about the person who gave u this award
aku bagi mana yang mampu la yer ninie:
- menariknya die tak suka coklat.mesti korang pelik kan ada girl tak suka coklat.Tapi memang die takleh suka coklat.Kalau makan, memang cari padah.haha (Opps..saya terkecuali ok! Lain kategori)
- talkative kot.haha.sebab kalau bercakap memang sangat bnyk dan laju macam train.wahaha.Lagi2 bila ko tengah bercerita dengan Mira.Sori!
-friendly.
-aku rasa ko suka lagu indonesia kot.
-sememangnya kuat berangan! (aih, cakap orang lebih cik cahayamylife ni.adeh..)
-cool

Jot down 10 interesting facts about yourself and your hobby
aik, aku pun kena gak ke? takde yang menarik r.hobby pun aku tak dapat detect lorh.but aku try je yer.
-aku suka coklat tapi aku tak makan.
-aku suka minum teh tapi aku tak minum.adeh..
-aku tak suka ubat klinik yang permanent kena makan.so, aku buang dalam tong sampah.wahaha. (setakat ubat time demam and batuk sume tu no hal la..)
-macam ko gak, aku suka nyanyi!
-yang sama macam ko, hate smokers tapi bukan la interesting.cuma tu syarat2 mak aku untuk bakal menantu die.wahaha.sebab kalo terbau asap lelama, aku rasa tak lama lagi melayang la.hee~
-aku suka berada di dunia aku sendiri.( Sorry la jiran2 dan kawan2ku.perkara tu tanpa disedari.jangan takut eh.wee~ )
-tak suka benda yang terlalu abstrak tapi selalu berfikir sehingga teramatlah abstrak.
-aku suka on9 tapi cepat boring pada mana2 laman sosial.Tak kisahla facebook ke shtyle.fm ke tagged ke friendster ke flixster ke myspace ke (yang merah tu sudah ditutup, yang hijau tu tak penah bukak lagi untuk tahun ni.dan kalau takleh guna dah lagi bagus!)~xmenarik pun~
Pick your most 10 deserving recipients and describe them
alamak, soalan ni yang payah sikit ni.nanti aku tag orang eh.aku kene bw dulu la cmni.cuma beberapa orang kawan blogger tu dah ada dah dalam otak aku ni ha..

Okeyp, finally siap gak.wahaha.

4 kata penuh gaya:

Unknown 1 Julai 2010 pada 12:02 PTG  

dpt award dari kwn knal face to face..hu3 besh

Cahayamylife 1 Julai 2010 pada 12:12 PTG  

@naim
huhu.apa susah, suruh je classmate bagi

Tanpa Nama,  13 November 2011 pada 9:00 PG  

sangat menarik, terima kasih

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP