Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

11 Oktober 2010

Home » , » Suami, Isteri dan ....!

Suami, Isteri dan ....!

Siapa ingat cerita tu angkat kaki! wahaha. Cerita tu menjadi favourite aku selain sundelbolong/1001malam di zaman kanak2 dulu. Lagi2 dialog anak dorang, 'Tak mungkin.bapak saya dah mati'. Kelakar budak kecik tu cakap.Time tu kecik la.aku rasa dia baya-baya aku je kot.Opps..aku bukan nak mengimbau cerita lama.Terbukak pasal ni sebab aku tengok keywords untuk mggu ni.Macam kelakar sket. Tapi tak pelik mana pun, memang ada yang terdapat dalam entri2 aku yang lalu.


keywords minggu 4-9 Oktober 2019

Erm..aku kire, pengunjung aku adalah kebanyakkannya datang dari golongan wanita. Sebab korang tengokla sendiri semuanya tak jauh dari bab suami isteri.hee~ padahalnya memang aku selalu buat entry macam tu pun [adeh~perlu ke bab suami isteri ni tertumpu hanya pada wanita? musykil~]. Yang aku tak faham ni, apsal ada video sekolah menengah dato plak ni? Video apa yer? Bak kata Mujahid fisabilillah, Berbaik sangka lah kamu. Hmm..rasanya keyword video ni dalam entri video pasal gambar2 di facebook tu kot kan. lalala~ Tapi secara overallnye, tiap minggu memang akan ada keyword pecah amanah and jiwa tak tenang ni. Apa-apa pun, kunjungan korang yang sememangnya tak kenal siapa cahaya yang sebenarnya, memang sangat2 cahaya hargai. Terima kasih yang tak terhingga buat kalian semua.

4 kata penuh gaya:

Bijen M. 11 Oktober 2010 2:06 PTG  

Tak tengok keyword blog Nota Siku lagi.
Ha ha ha.
Lagi pecah perut.

Norhayati Rostam 11 Oktober 2010 8:12 PTG  

@Bijen M.
Ala, Cikgu Bijen.
Tengok r every entry cikgu tu.
Macam2 bende and berjenis2 ayat cikgu cakap.
Hari ni kawen, esok cerai, lusa bini hidup balik, anak dah sekolah tetiba tak lahir lagi.Hee~
Memang patot pun nota siku keluar pelbagai keywords.

p/s:hmm..rasa macam nak tengok je keywords nota siku cikgu tu :D

S.A. 12 Oktober 2010 12:13 PTG  

hehe... pelik... saya lum rasa lagi keyword pelik... maklum la baru main blog...

Norhayati Rostam 12 Oktober 2010 1:35 PTG  

@S.A.
takpe.
tak lama lagi rasalah.
kalau selalu gune perkataan tu, memang ada la nanti.
ataupun label yang sama.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP