Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

02 Januari 2011

Home » , » Lambaian Terakhir Buat Korang

Lambaian Terakhir Buat Korang

Hurm..nampak gayanya, dah tiba masa untuk aku stop sementara dalam dunia blogging disebabkan sudah tiba masa untuk aku memulakan study. [Macam hangat-hangat tahi ayam je] Boleh ke aku hidup tanpa blog? Eh, silap2. Boleh ke blog hidup tanpa aku? wahaha~ Disebabkan bulan Disember adalah bulan terakhir aku bercuti, telah menyebabkan aku ter'over' active dalam semua yang berkaitan dengan blog. Aku ibarat aktif setiap hari. Tahun 2009 entry aku yang bermula bulan Mei sehingga Disember hanya sebanyak 53 entri. Tetapi bermula Januari sehingga Disember 2010, entri aku mencecah 132 entri. Melihatkan entri bulan Disember adalah yang terlalu aktif, memang tak mustahil, setiap entri member-member yang lain aku akan memberi respon. Bukan niat untuk spam okey. Aku pun tak tahu apa itu spam. Tapi memang hakikatnyalah, aku suka jadikan kotak komen sebagai ruang sembang, bukan lagi kotak sembang aku yang menggunakan chatbox atau shoutmix. Sebab shoutmix dan chatbox bakal hilang, kotak komen tetap ada. Antara blog yang aku terlalu aktif ni, Mijie, Aried, Decrewz, Ijam, dan Baom. Mijie confirm tak kisah kot sebab member. Yang lain aku tak pasti la. Maybe dorang marah agaknya. wahaha. Ntah-ntah Mijie pun marah. [Hah, sudah!] Kenapa korang rasa aku selalu boleh reply komen korang? Sebab aku suka subscribe. Tapi yang aku tabik ni, blog Matah@w. Aku jarang tinggal komen and jejak pun susah nak buat, tapi backlinks dia sangat tinggi.Mengalahkan blog aku sendiri cahayamylife.tk. Tu yang aku pelik. Encik Haw ni pakai apa eh? Hah, kebanyakan mereka yang aku suka komen ni member-member baru. Baru nak kenal, ceritanya pun macam orang baru nak kenal la. Except Mijie. hee~Adeh! So, blogger-blogger sekalian, Majukan blog di persada dunia! 
p/s:Hah, ayat macam aku nak stop blogging eh? Erm..let me think first.
p/s2: Apa motif aku letak gambar tu eh? Takde kene mengena langsung!

26 kata penuh gaya:

deCrewz 2 Januari 2011 pada 1:04 PTG  

Ces, gmbr tu ngat x nak bloging sebab dah kawen.. Papepun, fokus on study is more important. Don't think to stop blogging because here is the way u get the 'ilmu'..ha2. x reti speaking nak try jugak kat cni..buta BI cket..hu3. Anyway, gd luck for ur study..
p/s : study mna? Amek cos pe? Jgn Cosmetik sudeh, kat kedai dandan boleh..ha3

Hamizi Azizan 2 Januari 2011 pada 1:51 PTG  

oloooo jangan la stop menulis..

http://contengcorner.blogspot.com/2011/01/semangat-hati-pulih.html

Cahayamylife 2 Januari 2011 pada 2:13 PTG  

@deCrewz
wahaha~
Nampaknya Jai tertipu dengan gambar.
hihi.
Dekat je dengan rumah Jai.
Kos Bahasa Arab.
hee~

Cahayamylife 2 Januari 2011 pada 2:14 PTG  

@MiZi
Hihi.
Tengokla macam mana Mizi.
Cuma mungkin jarang la kalau blogging pun.
Thanks Mizi.

Tanpa Nama,  2 Januari 2011 pada 10:19 PTG  

gudluck..all the best:)

Cahayamylife 2 Januari 2011 pada 10:26 PTG  

@RuSh D
Hee~
Thanks Rush.
Tinggal sebulan setengah je lg.
huhu.

MiJiE BLoG 3 Januari 2011 pada 12:13 PG  

Sory yati lmbt comment..sebenarnya ptg td dah baca tp mlm ni baru nk komen..xsempat tadi.

Mijie marah nie mijie marah niee,,ngeeeee..nmpk mcm mrh x?..hehe

oo..ptt pun bls je komen, yaty subscribe upernya..bgs2..hehe..

eh mijie nie kawan lama yaty kn..dari kecik lg kita berkawan kan..eh2 btul ke silap org nie..hakhak..;p

Cahayamylife 3 Januari 2011 pada 12:16 PG  

@Mijie
Ala, kalau Mijie marah pun Yati tak takut...
:D

Ush, lama dah kan kita kawan.
Kan kecik2 dulu kita selalu main police entry.
hee~

MiJiE BLoG 3 Januari 2011 pada 12:34 PG  

haha..yeke ke tak tahu?..tgk sikit?..padahal takut kan..tgk muka dah pucat tu..

eh ingt lagi yaty rupernya..mijie pun ingat, time tu yaty jd org jahat kan,, selalu nngis bila kena tangkap..hehe

Cahayamylife 3 Januari 2011 pada 12:40 PG  

@Mijie
Cis, macam mana boleh kantoi nih.
Aduh!
Malu, malu.
:D

Haha.
Time tu saje je nak bagi Mijie cuak.
Kan dah kena pujuk.
hihi.
Eh, masa tu 2kali je kot yati jadi orang jahat,
Mijie je yang selalu kene kejar.
Dah r Mijie pakai pistol air.
Aduh!

MiJiE BLoG 3 Januari 2011 pada 4:52 PTG  

eh jgn malu lah..mmg yati x malu pun kan..haha..

eleh mijie kene kejar pun yati x dapt2 kn..selalu je merajuk..nsib gak yati ni snng nak pujuk..bg coklat sebijik trus senyap..hakhak..;p

Cahayamylife 3 Januari 2011 pada 4:58 PTG  

@Mijie
Alamak, saje je kan.
Pecah tembelang.
Adeh~

Uih, takpe2.
Sabar.
Sat gi Yati merajuk, memang habis la Mijie.
Sebab banyak sangat coklat Mijie bagi dulu, habis sekarang kena pantang makan coklat tau.
huhu.
Adeh, febretku.
huhu~

MiJiE BLoG 3 Januari 2011 pada 5:04 PTG  

haha..yeye..tembelang dah pecah..

hah..yati nk merajuk??..mijie nk balik dulu lah..lariiiii...jumpe mlm ktrang yer..

MiJiE BLoG 4 Januari 2011 pada 10:38 PTG  

yeye..yati x dapat cari mijie malam semalam..hakhak..kesian yati kan..hikhik..;p

Cahayamylife 5 Januari 2011 pada 1:02 PG  

@Mijie
Cis,
Mijie saje je kan.
Komplot ngan anak-anak buah Mijie.
Patut la bila Yati tanya, semua kata tak tahu.

Takpe2.
Ada kari ada bas,
Ada hari Yati balas.

MiJiE BLoG 5 Januari 2011 pada 10:18 PTG  

hehe..tgk lah anak buah sape??...offcourse lah diorang sokong pak sedare dia yg baik nie..hakhak

ada bas
ada lori
tak sempat balas
mijie lariiii..


hahaha

MiJiE BLoG 5 Januari 2011 pada 10:34 PTG  

ala yati sabr lah..kan sabar itu separuh dari iman..xkn dah x nk kawan kot..kate nk kawan sampai bla2..

Cahayamylife 5 Januari 2011 pada 10:36 PTG  

@Mijie
Aduh~
Hurm..yela2.
Kawan la.
Geram betul la.
Dari dulu, tak pernah menang bila cakap ngan Mijie kan.
Cis!
Takpe2.

MiJiE BLoG 5 Januari 2011 pada 11:07 PTG  

oit..sabaq2..jangan geram3..xbaik utk kesihatan utk masa akan datang taw..

yeye..yati mengalah dgn mijie..mijie menang..yeeeeaahhh..;)

MiJiE BLoG 5 Januari 2011 pada 11:17 PTG  

eleh yeke nie?..padahal yati x mampu nk lawan mijie kan.haha..perasan hebat sikit..jangan marah..nnti cepat tue..

Cahayamylife 5 Januari 2011 pada 11:20 PTG  

@Mijie
Haha.
Takpela.
Bagila perasan kejap.
Huhu.
Dah tua dah pun Mijie.
Semakin hari semakin singkat umur nih.

Ish, sebenarnya tengah sabar nih.
Dah berapa hari shoutbox Yati ni takleh bukak.

MiJiE BLoG 5 Januari 2011 pada 11:40 PTG  

ok..dah siap..xleh perasan lama2.nnti buruk padahnya kan..bahaya2..

oo..yati dah tue ke?..yati ni umo dah berapa abad dah nie?..hakhak

laaa..ptut pon dah berapa kali mijie reload page tp shoutbox ttp this page is not available..huhu

Cahayamylife 5 Januari 2011 pada 11:42 PTG  

@MijieDah?
Bagus2.

Baru 5 abad.
Lebih 3 abad je dari Mijie.

Aik, Mijie pun ke?
Ingatkan sebab line Yati ni.
Apa yang tak kene sebenarnya?

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP