Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

05 Januari 2011

Home » , » Uih, seksi membuatkan aku terseksa

Uih, seksi membuatkan aku terseksa

seksi tak? :D
Apa korang pikir hah? Tapi ini entry ringkas bagi aku yang aku rasa ramai lelaki setuju yang seksi itu menyeksa batin orang lain. Opps! Seksi tu pulak ada macam-macam rupa kan. Seksi dari segi berpakaian. Suara yang seksi. Bibir seksi. Bibir seksi pakai niqob.wahaha~ Aku pun tak tahu macam mana rupa bibir seksi ni. Cara berpakaian tu aku tau la. Kalau lalu depan mata aku pun, aku boleh lagi buat-buat tak nampak pasal sakit mata aku ni kalau dok tengok and fikir. Hah, bukanla fikir apa pun. Dok fikir Malaysia ni tengah musim summer ke? Suara seksi aku tak dapat nak tolong. Kurangkan bercakap, pahala lebih sebab banyak berzikir.hee~ Tapi even aku ni perempuan, aku boleh lagi rasa perempuan itu seksi dan menyeksa mata aku tahu! Aku tak tahu pasal apa bila tengok gambar perempuan je rasa macam seksinya!! or Ya Allah! terus tutup. wahaha~ Bukanlah gambar yang berpakaian seksi itu. Tetapi gambar muka je. Alah, macam kamera tak cukup ruang tu la. Muka penuh. Pasal apa ntah. Gambar penuh orangnya takpe la pulak. Ini bila tengok gambar muka je, rasa takut pun ada. Sebab aku rasa macam berdosa tengok muka dorang. wahaha~ Takkanlah aku ni boleh bertukar jantina pula kan.hee~Hah! Ada seksaan ke untuk itu? Bagi mereka yang menayang muka sebegitu? Setiap inci aku boleh lihat. Setiap inci orang boleh nilai. Aduh! Pandai-pandailah pikir. Sebab aku pun tak tahu. Mungkin aku yang bermasalah kot. Tapi itulah yang aku rasa bila tengok gambar muka ni. Except gambar passport pasal gambar takde perasaan nak tunjuk2 kat orang kot.
Tapi yang aku tak faham, ada jugak yang menganggap seseorang itu seksi sebab kepintaran dan kebijaksanaannya. Memang lagi aku pelik.
Walaubagaimanapun, seksi itu subjektif. Kadang bagi orang ni tak seksi pun, tapi bagi aku ya. hee~
Macam artis-artis la kan. Cakap tak nak seksi tapi bagi kita sekarang ni pun dia dah seksi. So, seksi itu susah nak didefinisikan.
Mungkin aku yang bermasalah tapi aku sangat sayang pemberian Allah ini. [Maksud aku mata]. Tapi yang memang nyata terdedah segala macam benda ni, aku rasa macam kesian pun ada pada lelaki-lelaki sama ada yang bujang trang tang-tang ataupun suami orang, bertambah-tambah berat dosa dorang. Fuh, senang je aku cakap kan. Tapi betul la kan.

p/s: Ayam yang seksi fuh! crunchy n yummy!
p/s2: Kalau gambar kahwin tu, takpela. Kasi tunjuk kat aku je.hee~
p/s3: Dulu aku tak terasa seksi pun.wahaha~

12 kata penuh gaya:

Myra Amira 5 Januari 2011 5:14 PTG  

betul tu yati..
aku pon kekadang sakit mata tengok segelintir student kat kampus ak neh pakai bju mcm ta ckup kain.. heee

Norhayati Rostam 5 Januari 2011 5:17 PTG  

@Myra Amira
Ko pun setuju?
Bagus2.
Aku kadang tu naik heran.
Dorang ni tak rasa apa-apa ke eh.

deCrewz 5 Januari 2011 11:02 PTG  

Jai x sakit mata pun.. Sakit jiwa je...wahahaha..
X yah tengok jauh2 la.. Tgk TV sudah.. Kat c2 saja pun dah tau.. Pengaruh mna? Salah pengaruh barat ke? Xlah.. Salahkan diri sendiri.. Kenapa org sekeliling x tegur? Nak tegur macamana, nnt kena saman..ish..ssh2..

Norhayati Rostam 5 Januari 2011 11:05 PTG  

@deCrewz
Yati tak tengok tv la Jai.
hihi.
Jadi lelaki kena tahan je la ye?
huhu~

deCrewz 5 Januari 2011 11:19 PTG  

Tak tengok TV? Abis, tgk wayang? Ala, bukan setakat dekat TV, kat poster2, buku2 pun sama.. Bukan artis luar, ,malaysia jugak tu..

Norhayati Rostam 5 Januari 2011 11:22 PTG  

@deCrewz
Ish, Yati mana tengok wayang.
Wayang tu ha yang tengok Yati.
Hurm, tu cerita pasal artis Malaysia la tu.
Tapi artis ni, mata Yati dah tak lalu dah.
huhu~
Lali sungguh.
Malas nak layan.

deCrewz 6 Januari 2011 12:24 PG  

Bagus2.. Layan kang org kata suka sejenis.. x gitu..wahahaha

Norhayati Rostam 6 Januari 2011 12:26 PG  

@deCrewz
Uih, nauzubillah.
Seram jugak.
Dugaan akhir zaman ni lain wooa.

deCrewz 6 Januari 2011 12:42 PG  

He3... Seram la plk.. Akhir zaman ni macam2 ada.. Tinggal manusia tu sendiri nak bawa diri je..

Bijen M. 7 Januari 2011 12:20 PG  

Tolonglah orang perempuan.
Menyeksa jiwa raga kami orang laki tau.
Sebab tertengok perempuan seksilah, mendorong berlakunya zina.
T_T

Norhayati Rostam 7 Januari 2011 12:33 PG  

@Bijen M.
Hurm..
akhirnya cikgu bersuara.
Betul3.
Rasanya bukan lelaki je.
:D

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP