Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

26 November 2010

Home » , » Blog Pilihan Malaysia 2010 [Jom Mengundi!!]

Blog Pilihan Malaysia 2010 [Jom Mengundi!!]




Ohoh! Ada sesiapa terkejut tak? Ke cahaya sorang yang terkejut? Adeh~ Rasa macam ketinggalan pulak. Sebenarnya tadi Titirara ada tegur  kat shoutbox.
Cahaya pun pelik la.Apsal pulak nih? Bukan dia sorang je yang wish congrats tu. Cerkleng pun sama. Cahaya ingatkan sesaje ke apa. Bila dah lebih sorang yang cakap ni, rasa macam perlu cari sebab la kan. So, pergilah google sebagaimana title di atas. Ohoh! Rupanya wujud. Cahaya pun cari la senarai undian. Dan tersangatlah betul2 ada nama blog ini iaitu بسم الله الرحمن الرحيم telah tercalon dalam BPM2010. Macam ABP la pulak.wahaha~ Maaflah kengkawan. Saya ketinggalan zaman la pulak.hee~ Sangat2 berterima kasih kepada yang sudi mencalonkan blog ni dan tahniah kepada calon2 yang lain. Bila cahaya tengok blog2 lain yang tersenarai dalam kategori cahaya, adeh~ lemah semangat. Semua blog top2 tau. Yang penting cahaya nak minta maaf banyak2 kepada yang wish tu sebab tak bagi respon sepatutnya. [Ada ke patut cahaya gi ziarah blog dorang je. Mana cahaya tau pasal BPM ni.] Dan kepada yang telah mengundi cahaya dan kawan2 cahaya yang tercalon seperti Naim.hee~ Terima kasih banyak2 kepada korang. Yang belum mengundi, cepat2la undi blog pilihan korang. Belek satu2 okey. Buat pilihan yang tepat. Oh, yang nak undi, sila undi di sini.
Cepat2.Undian untuk peringkat pertama ini akan ditutup pada 8pagi / 30 November 2010. Tinggal 4hari beb.Apalagi, meriahkan BPM2010 ni.

p/s:Nak tolong undi kawan2 punya boleh?

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP