Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

13 April 2011

Home » » Registration Day and Taaruf Week

Registration Day and Taaruf Week


Hari ni sudah pun bermula registration untuk kemasukan bulan September ini. Wah..aku bakal menyambung pengajian ke peringkat Degree.[jakun sikit.haha]. Tapi aku register dua universiti. Mesti ramai yang rasa aku tak boleh bawak ni.haha. Aku pun rasa susah nak bawak kalau dua universiti jadual kelas yang sama, submit assignment waktu yang sama, memang gilo la den macam gitu. Tapi don't worry. Den register universiti realiti dan satu lagi universiti maya. Nampak gayonyo bertambah ilmu den dalam dunia blogging ni. Sempena sesi taaruf week ni, den nak kenalkan la diri den ni yo.

Nama aku Norhayati Rostam. Nama blog ni ada dua. Pasai satu hak mudah orang nak taip, satu lagi agak payah orang nak taip. Tapi aku prefer hak mudah la. Easy is better. Iaitu CAHAYAMYLIFE.

Aku mula berblog ni pada bulan Mei 2009. Lama tak lama jugak la. Dekat dua tahun dah. Tapi blog ni telah mengikut peredaran zaman. Pada mulanya islamic culture. I mean semua tentang kisah, tauladan. Dan kini ada yang mengiktiraf sebagai blog universal kerana masih lagi tak tinggal ciri yang sebenarnya. Almaklum, kanak-kanak kini bukan lagi sama seperti kanak-kanak yang 20tahun lepas. Ye dak? Perlukan cara yang baru dan terbaik. Kalau tak, dah lama maju dah. Tapi bukan merujuk kepada blog ni.hee~ [Contoh je~]

Aku pernah gak update status kat fb pasal blog zaman sekarang ni. Zaman dewasa yang semakin tua dan senja ni, dah macam cendawan. Tumbuh melata. Beratur-atur nak join blog. Sampai nuffnang sendiri pun dah tak tau nak bagi kat sape. Last-last aku yang terkandas.haha. Cuma aku rasa, biar tujuan berblog tu ada la. Jangan contohi aku, contohi dai'e. Bukan terikut-ikut je. Aku ni setakat 0.09% untuk jadikan blog ni sebagai medium dakwah tu, mampu la. Aku ni bukan student kos agama, bukan faqeh, bukan jugak muhadis.

Aku suka UBM ni. Aku rasa aku bakal menjadi siswazah untuk dua universiti dengan jayanya. Pasai kalau tension kat UIA, boleh release kat UBM. Wah, cantik punya plan. Aku suka sangat3. Subjek-subjek dan kos-kos yang ditawarkan pun takdela pressure mana. Sangat menyeronokkan. The most important, no fees. hee~ Sesiapa yang mahu join, silakan. Ni assignment pertama tau. Ngam-ngam pulak tu submit sehari sebelum birthday aku. 13 April submit, birthday aku 14 April, birthday mak aku 15 April. Memang cun tarikh prof pilih. haha.

p/s: Kalau aku beli kek, aku tulis nama UBM sekali kalau muat.wahaha.

5 kata penuh gaya:

Cahayamylife 14 April 2011 pada 7:25 PG  

@Bakri Hussin
Wah, kejap lagi saya terjah.
Ok?

Cahayamylife 14 April 2011 pada 7:28 PG  

@Nizam
Wah, thanks for coming.
kita sekelas ke?
:D

UBM 15 April 2011 pada 11:21 PTG  

Prof dari UBM datang check assignment..hehe

Thanx sebab join dan bagi sokongan ke atas UBM :)


P/s : Happy belated birthday, jgn lupe pos kek kat UBM ye..hehe..behalf of UBM

Cahayamylife 16 April 2011 pada 8:06 PTG  

@Wah, prof dah mai dah.
Alamak prof.
Kek dah habis dah.
hee~

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP