Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

28 April 2011

Home » , » Jadual Pameran Pengantin Edisi Bajet 2011-Selayang Mall

Jadual Pameran Pengantin Edisi Bajet 2011-Selayang Mall

Wah..pameran pengantin lagi. haha. Relax sudah. Yang nak kahwin, confirm cari benda ni. Kan? kan? kan?
Tadi dah dapat jadual sepanjang perjalanan pameran itu nanti. Sebagaimana yang anda sedia maklum, pameran kali ni adalah edisi yang ke 19 yang mana merupakan julung-julung kalinya Edisi Bajet diadakan. Entri lalu ada menerangkan maklumat tentangnya di sini. So, kali ni tak mahu cerita panjang, tengok je jadual di bawah ni okey.

Saya takde booth.huhu. 7 Mei ada Majlis di Genting. Tapi saya akan cuba juga turun ke sana pada 6 Mei atau 8 Mei. Jumpa anda di sana!

4 kata penuh gaya:

baincardin 28 April 2011 12:51 PTG  

thank you for bagitau info ni. boleh habaq kat adik.

Norhayati Rostam 28 April 2011 12:53 PTG  

@baincardin
Sentiasa mencuba untuk memberi perkhidmatan terbaik buat bakal pengantin.

decrewz 28 April 2011 2:25 PTG  

Jai nak g ngan org umah.. Nak sgt dia pegi.. Thanks for d info..

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP