Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

13 April 2011

Home » , , » Dapat Tiket Wayang Free.Ada Sesiapa Nak?

Dapat Tiket Wayang Free.Ada Sesiapa Nak?

Sayang Nuff!

Wah..mimpi apa ni tetiba je sayang nuffnang.haha. Dulu gaduh dengan nuffnang, sekarang sayang-sayang pulak. Apa cer nih? Ni bukan tipu-tipu eh. Ni betul-betul punya. Cek email pagi tadi, bulat terus mata aku. Nak tahu kenapa? Tengok print screen ni.


Nampak tak? Wah..saya suka.  Tahu tak kenapa 6th May? Sebab 6th May adalah hari ke 23 selepas hari ulangtahun kelahiran saya. :) So, esok besday saya. wahh..sukanya dapat hadiah awal. Eh2, saya tak pergi cinema, tapi saya nak jugak. Sebab saya nak bagi orang. Yang penting nuff tahu saya alert.hee~ Owh, ya. Lepas dapat email tu, saya terus hantar email kepada encik nuff sama ada dibolehkan atau tidak untuk saya wakilkan sape2 pergi amik tiket tu di KL. And then dorang respond, boleh. Oyeah! Suka2!

p/s: Birthday anda bila? Semua akan dapat tiket free ni every birthday korang. So, don't worry!
Tapi dorang kata TGV yang berbesar hati. Erm..speechless aku dibuatnya. Macam mana? Tapi kalau dosa pun aku yang tanggung, aku simpan je la tiket tu.huhu. Takpe kan? :D

Jangan lupa sertai Contest:Nukilan Seorang Teman ye kawan-kawan. Semua akan dapat hadiah.

2 kata penuh gaya:

decrewz 14 April 2011 pada 12:28 PG  

Aritu Jai ada dapat jugak, siap tempah lagi tapi x pergi pun, cite x best...ha3

Cahayamylife 14 April 2011 pada 7:40 PG  

@decrewz
Haha.
Awat tak habaq?
Jai pi amik ka?
Ooo..dia tak bagi pilih la tu.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP