Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

25 April 2011

Home » , , » Jom Terjemah Blog Anda

Jom Terjemah Blog Anda


Korang pernah terfikir nak translate blog korang? haha.
Aku tak terfikir tapi tadi saje-saje la kan search 'Pameran Pengantin 2011' macam yang korang tengok dalam kotak search kat atas tu. Keluar-keluar, blog aku yang teratas. Kalah blog Pameran Pengantin Malaysia. haha. Aku tak kisahla tangga mana pun. Yang tu tentang SEO. Tapi yang aku nak cerita sekarang ni, aku berminat pulak tengok [Translate this page], aku pun klik la. Memang keluar blog aku. Tapi bahasa sudah tukar maa. Yang lawaknya, even ada ayat english yang betul pun, jadi tunggang terbalik.wahaha. Lawak-lawak. Dari faham jadi tak faham. 

p/s:Nak kutuk aku la tu. haha.

0 kata penuh gaya:

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP