Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

26 Disember 2010

Home » , » Blog Paling Best & Terbaik Punyer

Blog Paling Best & Terbaik Punyer


Huhu..kali ni ditag lagi oleh Umar. Rajin betul Umar ni bagi award kan.hee~
Ni sebenarnya award khas untuk Umar daripada K-ril.
Baik kan K-ril ni. Kesnya blog Umar ni memang best sampai K-ril ni akan selalu baca entri si blog Umar ni. Tapi ada lak yang tak puas hati kot dengan Umar ni. Sabar je la ye.
Hah, K-ril ni pakar bab komputer. Macam saya punya ehem2 pulak.hee~
Biasa programmer kan yang pakar bab2 ni. Yang penting student Information Technology la.
Tapi tak tau la dia ni. Umar kasi award dan tag saya.
So, saya nak tag Adik Naim la. Amik yer. Takde soalan pun.
wee~

4 kata penuh gaya:

Anwar Naim 26 Disember 2010 11:23 PTG  

thx :) da amik letak kt page award..hehe.. ehem2 akk pndai komputer erk..bez2

Norhayati Rostam 27 Disember 2010 11:53 PG  

@Anwar Naim
Haha.
Memang best Naim sebab akak lembab bab komputer ni.
:D

Norhayati Rostam 27 Disember 2010 11:53 PG  

@Anwar Naim
Aih, baru perasan ke Naim?
Dah lama dah ada/.
hee~
:D

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP