Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

31 Disember 2010

Home » » Memori 2010 Seorang Blogger

Memori 2010 Seorang Blogger


Aiyak! Korang yang dah memang dok stalk blog aku minggu ni, mesti boring kan. Baca benda yang sama. Almaklumlah, akhir tahun dan nak masuk tahun baru. Aku rasa tahun baru hijrah akan datang pun aku nak buat macam ni jugak la. Asyik masihi je yang dorang tumpu.huhu. Okey2, sebagaimana tajuk di atas, mestilah ceritanya pasal pengalaman pahit manis sepanjang bergelar blogger di tahun 2010 ini kan. Aku kene review blog aku sendiri la.wahaha~
Aku takleh nak cerita ikut archive bulan tu sebab tak konsisten.huhu.
So, 2010 inilah aku mula berkawan dengan blogger-blogger lain seperti kak Ili, Kak Juma, Naim, Krole, Mijie, Kak Wafa, and ramai lagi.
Tahun ni la banner aku mula dilancarkan.
Then, tahun ni juga la rasa macam nak join GA, even tak banyak sebenarnya.wahaha~
Tahun ni juga la blog aku ni dapat banyak award.
Dan tahun ni juga la blog ni mula aktif bercerita tentang munakahat. Nope! Lebih kepada info-info terbaru mengenai pengantin atau perkahwinan. Termasuklah karnival atau pameran pengantin.
Then, tahun ni juga aku jalankan GA yang pertama sempena apa? Itu tidak perlu dinyatakan di sini. [Siapa suruh cakap kan?] 
Tahun ni juga blog aku sudah mempunyai 300+ followers. Thanks guys.
Hah, tahun ni juga aku mula merasa pakai ads di blog, even baru 2bulan.
Dan yang paling penting, overall blog ni inc template, bacground, coding-coding, aku dah mula belajar dan faham. Sebab suka betul hack kan. [Opps! Jangan tiru aksi ini.:D] Sehinggakan aku lupa macam mana rupa asal blog aku ni.[Sebab just amik column je] Yang penting aku memang ubah terus lepas download template [Background je okey]. Tapi ini pun aku still tak bape ubah lagi ni kan. Korang yang dengki ngan aku, boleh la nak try. Aku nak tukar baru dah blog ni. wee~ Tapi aku rasa nak hire someone la ubah blog aku ni. FOC la ye.hee~

p/s:Moga-moga aku dapat jodoh pun dari blog.wee~

10 kata penuh gaya:

Hamizi Azizan 1 Januari 2011 pada 5:29 PG  

mizi nak ajak baca

http://contengcorner.blogspot.com/2010/12/tahun-baru-dan-kerja.html

Mijie 1 Januari 2011 pada 12:59 PTG  

salam..2010 meninggalkan banyak kenangan kan, arap2 tahun ni lebih banyak lagi kenangan manis kan..

thanks yer yati anggap mijie bestfriend yati. eh ade bgtau ke?..hikhik..;)

Cahayamylife 1 Januari 2011 pada 1:18 PTG  

@Mijie
Betul2.
Banyak gak la kenangan.
Pahitnye pun banyak.

Aik?
Mana leh publish.
wahaha.

eqbalzack 1 Januari 2011 pada 6:33 PTG  

selamat tahun baru 2011....
semoga panjang umur dan di murahkan rezeki hendaknya...

Cahayamylife 1 Januari 2011 pada 6:37 PTG  

@eqbalzack
Aih?
Macam tak caye lak abang eq komen kat blog ni.
hee~
Selamat tahun baru juga.
:D
InsyaAllah.

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP