Selamat Datang ke ruangan informasi cahayamylife.com! Semoga bermanfaat untuk semua~

30 Disember 2010

Home » » Nuffnang Gaduh Dengan Cahayamylife?

Nuffnang Gaduh Dengan Cahayamylife?

konon gaduh pakai mulut la tu
Takut nak tunjuk muka la tu
Amboih, bila orang takde aktif kemain dia yer
Ish3, apa dah jadi ni? Sampai bergaduh-gaduh. huhu. Tahu tak 2-3 pagi kami berperang. Takde kuali, takde pinggan dan takde mangkuk. Apa? Korang pun? Korang mesti perang pakai email kan.hee~ Tipu la tu. Takkan la korang nak perang dengan encik Nuff yang baik hati telah memberikan pendapatan buat korang selama ni kan. Nampaknya saya mencari masalah! Fuh, cool beb. Cool!
Huhu..Saje-saje intro gempak sedangkan takde apa-apa yang berlaku antara kami. Asalkan masing-masing tak bermadu.lalala~
Sebenarnya saya tak faham kenapa nuff akan keluar pada waktu tiada orang yakni, saya seorang sahaja la viewer. Keluar bebanyak pulak tu. Bila visitors saya ramai, langsung tak mahu keluar. Keluar pula waktu 2-3 pagi. wah.. So, kesimpulannya anda tahulah bahawa saya tak pernah dapat Buffered Earning.hee~ Saya cuma dapat CTR dan setakat ini CTR terkumpul saya adalah sebanyak RM3.75. Huhu. Nampak sikit kan? Almaklumlah, saya bukan blogger tegar yang mampu meraih sehingga puluhan mahupun ratusan ringgit dalam masa 3bulan! Oh tidak.. Dan tidak mengapa, saya masih setia bersama kamu wahai encik Nuff kerana kamu, saya masih di sini. wahaha. [Kelentong di situ.teeettt!] Sengaja hari ni keluar tajuk pasal nuffnang sebab tak pernah pun buat review pasal nuffnang ni kan. Tak patut juga saya buat begitu kerana nuff yang beri pendapatan dan sepatutnya saya tunjuk sikit sokongan saya terhadap mereka.huhu.Majulah sukan untuk negara! [Aiyak! Lagi sekali penangan bola]
Ohoh! Before terlupa. Anda yang mempunyai page sendiri sila ambil perhatian. Anda rugi tidak sertai kami. Sambil menyelam minum air. Sambil berblogging, sambil masyuk! Nak join jom klik sini.

p/s: Maaf encik Nuff dengan title di atas.hee~ Tolong jangan tarik glitterati saya.huwaa~

8 kata penuh gaya:

titirara 30 Disember 2010 3:05 PTG  

waaa , bestnye ade nuff . tira tak bley bwat nuff sbb tak cukop umo ag . haha

Norhayati Rostam 30 Disember 2010 3:08 PTG  

@titirara
Hah?
Berapa umur Tira?
Sabar2.
Tak lama lagi dapat la.

krole 30 Disember 2010 3:56 PTG  

usaha lagi wak yeahhh!!!

titirara=aikkkk...x cukup umo?

Norhayati Rostam 30 Disember 2010 3:57 PTG  

@krole
Hee~
Thanks Krole.
Tira baru 14tahun daa..

edy 2 Januari 2011 8:04 PG  

kira okey la dpt 3 henget....sy dpt 25 sen oooooo.....heeeeee

Catat Ulasan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP